lm2718
Member
Post by lm2718 on Jan 29, 2012 14:37:53 GMT -5
|
|
|
Post by 4Ms on Jan 29, 2012 14:38:29 GMT -5
I can't remember where I saw that Adam was performing 2nd. Anyone else read that? I am so confused today. : :-/
|
|
aloha
Member
Post by aloha on Jan 29, 2012 14:39:44 GMT -5
I'm excited. Two new songs?????
|
|
|
Post by gelly14 on Jan 29, 2012 14:40:11 GMT -5
QmusicNL Q-music (Nederland) Rond 21:15 uur start de #QSnowcase met @adamlambert, @realkateryan, @djantoine en @racoonband. Volg alles op bit.ly/pk7RN1 www.q-music.nl/page/blog/11429Van schnitzel tot Adam Lambert Vandaag, 20:19 door Gijs Staverman Q-music dj's Gijs Staverman en Eva Koreman zitten met 40 luisteraars in Zell am See in Oostenrijk. Elke dag schrijven ze op q-music.nl over de Q-snowcase. Vandaag Eva over één van de artiesten die optreedt tijdens de Q-snowcase. Toen ik hoorde dat ik mee mocht met Gijs naar Zell am See voor de Q-Snowcase was ik heel erg blij. Toen ik het aan collega's vertelde die het hele festijn al een keer hebben meegemaakt, werd er een partij met superlatieven gesmeten, toen was ik nog blijer. En nu ik er eenmaal ben, ben ik zielsgelukkig. En een beetje brak. Het is bijzonder om tussen de sneeuwvlokken een radioprogramma te maken, maar bijzonderder is het om alle luisteraars in de watten gelegd zien te worden. Alles is tot in de puntjes geregeld, het is bizar. Van ski-jas tot skipas, van schnitzel tot Adam Lambert. Aan alles is gedacht. Mijn collega's die dit allemaal georganiseerd hebben verdienen een lintje en een biertje. De tweede uitzending zit er op, ik was eerlijk gezegd wel een beetje zenuwachtig. Normaal gesproken zit ik veilig verstopt in de nacht (ik maak vijf dagen per week vanaf middernacht een programma bij Q-music) en zit in mijn eentje in de studio. En dan opeens overdag, terwijl er veel meer mensen luisteren en lekker aan het lunchen zijn. Ik was bang dat ik van de zenuwen nog ongenuanceerder uit de hoek zou komen dan ik normaliter al doe. Het viel mee. Vind ik dan. Het is echt rete-gezellig met Gijs en alle blije luisteraars die mee zijn. En het wordt nog beter! Ik stort me zo in een groots opgezet apres-ski gebeuren. Ik heb plek des onheils al even gezien en het is echt fantastisch, een soort uit de kluiten gewassen Stube. En zondag komen Adam Lambert en Racoon langs tijdens ons programma. Meneer Lambert wordt 30 die dag, dus we hebben al een cadeautje voor hem geregeld. Iets wat Gijs en ik heel grappig vinden. Ik hoop dat je je radio op Q-music hebt gezet en meeluistert. Of nog beter: dat je er volgend jaar bij bent! Groeten, Eva
|
|
|
Post by wal on Jan 29, 2012 14:40:28 GMT -5
I can't remember where I saw that Adam was performing 2nd. Anyone else read that? I am so confused today. : :-/ AdamLambertBE Belgian Glamberts 7:48 now. Show starts at 9:15. Adam is the second one to perform. Performances will probably be around 30 minutes, so.. 51 minutes ago
|
|
|
Post by wal on Jan 29, 2012 14:41:13 GMT -5
|
|
Coconutgrove0
Member
Member of the digital street team
Post by Coconutgrove0 on Jan 29, 2012 14:41:41 GMT -5
What are the bets for the new songs?
|
|
Coconutgrove0
Member
Member of the digital street team
Post by Coconutgrove0 on Jan 29, 2012 14:42:44 GMT -5
|
|
|
Post by justgill on Jan 29, 2012 14:44:30 GMT -5
You are welcome, abriton. hoopla1, Ahhh, one more hour (-ish) before we see Adam performing on stage again... Hey, girl, MAJOR *MUAHS* to you and Gelly and VAlilac and all the fantasic peeps who spoil us rotten by bringing everything relevant right to our doorstep every day! ^^^^^^^^^^^^^^^^this.
|
|
|
Post by adamme on Jan 29, 2012 14:46:22 GMT -5
I brought the track listing over from the Trespassing thread so we can speculate, "Cuz' speculating is what we do best!!" ;D 1. Better Than I Know Myself 2. OOL 3. Trespassing 4. Cuckoo 5. Broken English 6. Underneath 7. Kickin In 8. Chokehold 9. Shady (the Niles one) 10. Naked Love 11. (2nd one with Claude Kelly) 12. One with Benny Blanco(I didn't realize we had pieced together this much of the track list. However, we also know there is more than one Bonnie song on here, so now it's a question of what is on the 12 track version and what are the bonus tracks.) Since Ashley's not coming, so they will not do Trespassing, I'm thinking Adam's going to sing these songs: BTIKM WWFM CuckoMaybe Shady or Kickin In
|
|